onsdag 18 maj 2011

Mitt älskade barnbarn Elina


 Vilken gåva att få vara farmor! Jag är så stolt över mitt barnbarn som för mig är den goaste och finaste lilla gumman i hela världen. Visst är det konstigt när man börjar fundera på hur fort livet går; nyss var hennes pappa Daniel en liten kille och nu är han vuxen och har barn. Det är en underlig känsla att se sitt barn få barn. Elina påminner väldigt mycket om Daniel när han var i den åldern men hon har lika mycket drag från sin mammas sida också. Jag älskar den här familjen så otroligt mycket, de är mina ögonstenar och en stor glädje i mitt liv. Det är ett privilegium att ha fått den här förmånen att bli farmor, tyvärr är barnbarn ingen självklarhet så därför är jag så tacksam för att jag har fått min älskade Elina och i oktober blir jag farmor för andra gången och Elina får ett syskon! Tala om stor lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar