tisdag 2 augusti 2011

Beroende av tekniken

Det är nu ett tag sen jag skrev något i min blogg och det beror på att jag har varit på semester och inte haft tillgång till internet. Jag måste erkänna att jag kände abstinens redan innan vi åkt, jag som bl a är en trogen Facebookbesökare :=) Varken jag eller min sambo har någon Iphone och skärmen på vår mobil är så liten att det bara är jobbigt att sitta och titta på internet den vägen. Våra mobiler är inte gamla, jag har t o m garantin kvar, men i jämförelse med dessa nya tekniska underverk är de väldigt enkla. Idag fick jag ett förmånligt erbjudande från Telia med väldigt bra priser på olika telefoner. Jag kan faktiskt säga att det frestar mig att köpa en Iphone även om jag är hur dålig som helst på tekniska apparater. Egentligen vet jag inte om det är nödvändigt för mig att ha en sån avancerad telefon, men som sagt, erbjudandet är bra :=)
Tala om att vi skapar ett beroende för oss själva!



Nu ska jag fara och hälsa på mitt barnbarn, henne är jag väldigt beroende av :=)

Vi ses snart igen!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar