måndag 9 januari 2012

Smått och gott

Lite detaljer från vår lägenhet

     De här gardinerna blev en riktig färgklick i vårt annars så vita kök

                        En gammal 50-talsbyrå som vi målat om

Texten finns uppklistrad på vår köksvägg och den köpte vi på Balorina.se

Små söta tavlor som jag köpte åt Thomas vårt första år tillsammans. Han spelade golf på den tiden och jag såg liksom honom och mig på golfbanan tillsammans när jag såg tavlorna. Jag som aldrig någonsin testat golf :))

Så här fin blev gungstolen som min mamma haft och som vi målade om och satte i gästrummet. Vi ska köpa någon form av gungstolsmatta till den, fast jag vet inte riktigt ännu hur den ska se ut.

                         En gammal radio får pryda hyllan i gästrummet

Köpte lampskärmen till den gamla lampfoten vi fått och den står nu i fönstret i gästrummet


Mina sötnosar; Carl Larsson barnen som jag fick en gång i tiden av min svärdotter
                            En gammal burk som står på en hylla i köket
En gammal klenod som mamma haft

                                               Tavlor i hallen

Texten finns på väggen i hallen på nedervåningen. Även denna är beställd från Balorina.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar