måndag 26 mars 2012

London

Nu är det länge sedan jag skrivit något här, men ibland blir det ju så p g a olika orsaker. Igår bar vi in några kartonger med kort från förrådet och jag fick mig en trevlig stund med att sitta och titta på dessa och drömma mig tillbaka. Jag kommer så småningom publicera lite nostalgikort men den här gången tänkte jag visa vad jag hade för mig när jag var i London. Jag hann med ett par dejter med några kändisar men det livet var inget för mig ;=)

             Här en romantisk måltid tillsammans med lilla George

                     Brad hade dagen till ära rakat sig för min skull

                                  Jag träffade på det här eleganta paret

                                          The Beatles

                                                  En riktig man :=)

                                 Jag fick en pratstund med dessa två också :=)

                                              Återförenade för en kväll

                                                       Diana

                                                  En mycket elak man

                                                  En sexsymbol

Visst är det fantastiskt med alla dessa personligheter och London har ju så mycket att erbjuda både av människor men även av byggnader m m.

     London Eye, jag vågade aldrig åka det här hjulet men kanske nästa gång :=)

                                          Har spelats av idel kändisar

                                         En klenod tillägnad Jimi Hendrix

                                           Välkänt

                                    Har tillhört den störste; Elvis Presley

                             Länge sedan man behövde ringa från en sån här

Visst är London en fantastisk stad och det finns ju så mycket att se. Jag kan verkligen rekommendera en resa dit för Er som aldrig upplevt pulsen i staden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar